tisdag 13 januari 2009

ingen matlagning


Idag har jag haft det slött, inte lagat mat en ända gång. Först åt vi lunch på Mc Donalds (fy på mig), därefter åkte vi ut och visade huset för P:s pappa och hans fru (utvändigt alltså), sen fika hos hans mor, därifrån och hem o lämna P för att sedan åka vidare till en av mina bästa vänninor och hennes barn.

Vi hade med ett paket till V (en tomas tåg t-shirt) som han gillade skarpt. Efter fika och lek där åkte vi vidare till min mor och fick mat (köttgryta) som var jätte god och lite mera kaffe förstås. P och Hilde gick över dit. Sen var klockan så mycket så det var bara att åka hem och lägga A som har haft en strålande dag som fick träffa så många av hans favoriter.

Imorgon ska jag jobba min första a-tur (6.45-16.00) på ca 5-6 år, puh jag bävar är ju absolut ingen morgonmänniska överhuvudtaget, men men jag får skylla mig själv, jag har själv valt det. Så det är väl dax att krypa i säng snart klockan är ju redan 22.30. Sov gott

2 kommentarer:

  1. Nu är det jag som sitter här till sena natten, men nu är det dax att sova. C ska upp 6 imorrn och åka till Gävle. Godnatt!

    SvaraRadera
  2. PS. Du får nog ändra om din klocka och tidszon för den stämmer inte allt...

    SvaraRadera