tisdag 3 mars 2009

Igår

Igår var vi hos min bästa vän och hennes barn. A var nyvaken och jätte kinkig. Grinade hur länge som helst bara för att jag inte följde med in i V:s rum utan skulle dricka kaffe istället. Han kan vara lite feg i början när vi kommer bort hos andra barn men igår var det extremt, efter mycket om o men gav han sig och började leka. Det mesta hade släppt lagom tills det är dax att åka hem, som vanligt.   Vi får helt enkelt försöka träffas oftare, vi gjorde det en period och då funkade det mycket bättre, men det är svårt att få till när man jobbar heltid.

O du min vän vi måste verkligen få till det med en egen kväll bara du och jag och lite vin förstås;-)

2 kommentarer:

  1. Jag funderade på det igår och kom på att vi kan ju försöka få till det en helg som vi båda kan och så kan jag försöka skicka iväg min man och son till landet och min dotter till min mor.

    Sen bjuder jag på god mat och så dricker vi en massa vin *blir så dyrt om man ska dricka mycket på restaurang ;-)*

    SvaraRadera
  2. Låter som en underbar idé. Vi får kolla upp helgerna så hörs vi snart igen

    SvaraRadera