måndag 13 april 2009

Idag

har jag tvättat bilen, äntligen. Jag lovar att det behövdes, tyvärr fick jag den inte helt ren men den ser bättre ut än innan. Vi har även klippt äppelträdet idag. Jag gjorde bara lite för jag fick så ont i mina dåliga händer, men P och hans mor kämpade på i flera timmar. Har nog aldrig sett ett äppelträd med så mycket skott eller vad man kallar det, men nu är det äntligen klart. Tack älskling och bra kämpat. S-O har bytt till sommardäck på vår bil idag, yes. Tack för hjälpen. 

Imorgon har jag utbildningsdag på jobbet vilket innebär att jag måste vara där kl 8 på morgonen, gäsp. Jag gillar inte att behöva kliva upp och ge mig iväg på morgonen, tacka vet jag att jobba natt. Men imorgon blir det tidigt så det är väl bara att krypa ner i sängen och försöka sova istället. Sov gott

1 kommentar:

  1. Hej gumman!
    Hoppas du ar battre nu.. Jag vet verkligen hur det ar att ma daligt nu nar vi oxa kraks i omgangar. Jag har klarat mig relativt bra men M kraktes inatt igen.
    Halsa Marit sa gott och gratta fran oss.

    Kramar, fran varmen!
    Petra med familj

    SvaraRadera