torsdag 28 maj 2009

bingo x 2

Igår var jag, carola, anneli och rebecca till vattholma på bilbingo. Jag fick tuta en gång men då var det flera som tutade så det blev bara 150kr (som vi skulle dela på fyra)

Idag var jag, carola och jennifer till björklinge men då fick vi inte tuta (hade 12 chanser men det ger ju inget) Innan vi åkte till bingon köpte vi mat på nyöppnade Leonardos här ute i lövstalöt, det var helt ok mat så det kommer vi göra flera gånger. 

Jag är jätte sugen på att bygga om garaget till tvättstuga och gäst del, öppna upp från grov entren till garaget, men det lär ju kost en del så det är väl bara att fortsätta drömma, det var min sambo som gav mig idén. 

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa klart min bok. Hoppas på bättre väder imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar