onsdag 27 maj 2009

efter fyra nätter.....

klev jag upp vid halv två tror jag, sonen kom in vid 13 tiden men jag orkade inte kliva ur sängen. Då blev det lite kaffe och en stund framför datorn, sen diska och plockade jag lite, tog en dusch. 

Vid halv fyra, kvart i fyra dök min bästa vän upp med sina barn. Vi fikade ute och barnen lekte i sandlådan mm. Jätte trevligt att ses det var så himla länge sedan sist. Det får inte gå så länge mellan gångerna. V och A har ju jätte kul ihop. V är verkligen A:s favorit. 

När dom åkte hem gick vi en promenad med Hilde och sen åkte vi till Maxi och handlade lite (åt på mc donalds oxå). Medans jag packade upp varorna och portionsfryste köttfärs mm så tittade A och P på musses klubbhus. Sen var det dax för mig att läsa godnatt saga och söva A

När han somnat tittade  jag o P på en film som var rätt bra (lite tårar blev det från mitt håll men jag är ju så känslig jag), en drink blev det oxå mums. 

Nu är det dags att krypa ner i sängen och läsa en liten stund innan jag somnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar