söndag 7 juni 2009

bilbingo..

Idag har har jag inte gjort så mycket, scannat in bilder, rastat hunden, diskat och sen på em åkte jag på bilbingo med Carola och hennes mor. Vi hade chan flera gånger, jag hade tre på raken då jag satt säkert 20nr och väntade på mitt nummer som jag hade kvar, men inte då. Det är väl inte meningen att man ska vinna något. Trevligt hade vi i alla fall. När jag släppt av Carola hemma hos henne var det bara att åka hem och natta sonen som hade varit hemma med pappa sin. Han var så trött efter att ha varit ute och jobbat i farmors trädgård så han somnade på 5 minuter efter saga och välling. Nu har jag fixat med lite saker som jag sålt på tradera och efter jag bloggat ska jag fortsätta leta efter gamla kort. Ha en skön kväll

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag har lite idéer om det som vi ska fixa på onsdag. Hoppas det blir bra..
    Vad har du för alias på Tradera *Lite nyfiken på vad du har för grejer ;-)*

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ska blir kul att fixa något hon inte har en aning om och inte förväntar sig. Mitt alias är 95an. Men just nu har jag nog bara ett par barnstrumpbyxor tror jag.

    SvaraRadera