fredag 26 juni 2009

Vackert väder..

Idag har det varit strålande väder. På förmiddagen var jag så otroligt trött så det blev någon timme framför barntv (skäms på mig i det fina vädret). A vaknade strax före sju imorse så framåt tolvtiden hade han inget tålamod alls kvar. Vi tog en lång promenad i det fina vädret, nästan till bälinge och tillbaka. A somnade tillslut i vagnen (han sover ju aldrig middag längre, hundra år sen sist). Hilde var helt slut när vi kom hem, hon gillar ju inte värmen. 

Lunch idag blev så enkelt som korv med bröd. Blev en ganska sen lunch idag och den tog lång tid så när vi äntligen var klara var det dax att väcka P som hade jobbat hela natten. 

Senare på em kom min bästa vän och hennes barn. Barnen badade i poolen, fikade och lekte i sandlådan. Dom hade jätte roligt. Jag hjälpte min vän att räkna på hennes schema som hon håller på att lägga, hon ska börja jobba igen i september.

Lagom när dom skulle åka hem kom bror med familj, dom skulle äta med oss ikväll. Det blev kotlett, pommes, potatissallad, sallad och beasås och kaffe efter maten förstås. När P åkt till jobbet nattade jag A (kl var ca kvart över tio innan han somnade så han borde sova lite längre imorgon men man vet ju aldrig)

När alla åkt hem har jag städat ute på tomten efter dagens aktiviteter, surfat och slappat. Nu borde jag krypa ner i sängen om jag ska orka med morgondagen.

Här kommer några bilder från dagen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar