måndag 10 augusti 2009

dag 1 vecka 2

Ja så vaknade sonen kl 04.45 i morse (inte vad jag ville) men det var ju bara att vakna och kliva upp. Vi tittade på morgontv ganska länge, sedan blev det frukost och fixa oss för att senare gå till dagis. Tog med mig hunden idag eftersom jag bara skulle lämna A idag. Han ville inte att jag skulle gå idag så fröken sa att dom kunde vinka till mig i fönstret som förra gången och då gick det bra.

Hunden och jag vandrade hemåt och jag har rensat och flyttat om i garderober och skåp idag, även packat ihop en stor pappkasse med barnkläder till Teddiefisen. 

När jag skulle hämta A ville han naturligtvis inte gå hem, han sa till mig: mamma jag skulle ju få vara länge här (han hade då varit där i fyra timmar själv men det räckte tydligen inte). Visst är han för gullig. Hem kom vi i alla fall och då kom kacka (Anneli) på besök, vi fikade och A gjorde bus. Skickade med Kacka kläderna (hon träffar ju fisen oftare än vad jag gör). 

Idag blev det fiskgratäng till middag med sallad, A och jag åt själva för P skulle på fotboll (Sirius). Sen nu på kvällen har vi plockat vinbär, gungat och nu har vi fruktstund och tittar på stanly.

Ha en fortsatt skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar