måndag 26 oktober 2009

ännu ett kalas..

Igår var det ett späckat schema. Först upp och äta frukost, fixa till oss själva, sen blev det städ. Vid elva tiden dök min kusin och hennes ena dotter upp (för att gratta mig i  efterskott). Vi fikade och barnen lekte hej vilt. Medans dom var här kom först en som skulle köpa våran apotekardisk och sen dom som skulle köpa våran mangel, skönt nu är det klart. När kusinen åkte fick P gå ut med hunden och jag klädde på A så vi kunde åka till stan och äta lunch innan vi skulle till A:s gudfar för att gratta honom på födelsedagen. Trevligt.

SEn bar det av till Ikea innan dom stängde för att köpa två malm byråer i björk (en fyra lådors och en smal sex lådors). Hem fixa en väldigt sen middag, stoppa A i säng, ut med hunden. Jag slappade i soffan medans min underbara sambo meckade ihop den ena byrån (jag var så fräck så jag gick och la mig innan han var klar).

Idag ska jag mecka ihop den andra byrån. Annars blir det väl kanske lite röja och rensa idag och framför allt få plocka i saker i dom nya byråerna. Kul.

Vad ska ni göra idag i det gråa vädret?

Kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar