fredag 9 oktober 2009

Buffé på amazing thai


Igår jobbade jag till fyra sen var det bara att åka och hämta bilen på verkstan (som för övrigt kostade noll kronor, det ni). När jag kom hem skulle P och A plocka in alla utesaker inför vintern. Sen behövde vi åka och handla lite. Slutade med att vi åkte till amazing thai för att äta mat tillsammans med Anneli och Patric. Vi åt buffén allihop, super gott. Sonen tryckte i sig ex antal kycklingspett, ris och några räkchips. Han tyckte det var jätte roligt att äta på restaurang.

Idag jobbade jag oxå till fyra, hämta A på dagis sen hem och fixa lite, middag, titta tv sen var det dax för nattningsproceduren för A och nu sitter jag här i min ensamhet och undrar om jag ska göra någon nytta eller ta ett glas vin och titta på tv. Vad tycker ni?

Ha en riktig skön fredagskväll.

Kram till er alla

4 kommentarer:

  1. Ta ett glas vin och njut framför tv:n du! Du har ju jobbat hela veckan väl?! Du förtjänar det!
    Calle och jag har oxå varit ute och ätit själva nu i kväll. Inget superställe men rätt skönt att komma iväg.
    Jag vill för övrigt jättegärna gå på barnmässan. Vi ska ev till landet i helgen men isf ska jag försöka komma hem så vi hinner gå på det...
    Hoppas du får en skön kväll nu!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Blev inget vin men en bailys blev det. Ja jag har jobbat måndag till fredag denna vecka, ska bli så skönt att slippa åka till jobbet imorgon. Vad trevligt det kunde ni behöva. Hör av dig när du vet om du åker ut till landet och i så fall vilken tid du kommer hem igen. Hoppas på att ni oxå får en skön kväll och lite sovmorgon imorgon för ni är väl barnlediga. Själv får man nog kliva upp tidigt fast man är ledig. Kram på dig.

    SvaraRadera
  3. mmmmmmmmmm!
    Det var supergott! Synd att inte min mage klarar av så stark mat bara.....
    och att smaklökarna tycker det är så gott....

    SvaraRadera
  4. ja visst var det gott. synd att du fick ont i magen. Vi får äta något annat nästa gång

    SvaraRadera