måndag 5 oktober 2009

Husvagnstvätt

Åkte ut till Siggis på fm för att tvätta av husvagnen och hjälpa mor att dra fram sin för hon ska ju ställa upp i Kungsberget i vinter. Inte det bästa vädret var det så det fick bli fleecefodrat regnställ på lilleman. Han tyckte det var kul att hoppa i vattenpölarna. Vi fuskade och tvättade bara fram och baksidan på vagnen. Betalade för vinteruppställningen oxå 1300kr, dyrt tycker jag, bara för att få låta det stå där över vintern. 

Sen åkte vi hem och slängde i oss lite mat innan vi susade in till stan till min bästa vän och hennes familj. Hon hade precis bakat kanelbullar, hur gott var inte det. Vi fikade sen lekte barnen (tyvärr tar det så lång tid innan min son smälter och kommer igång), på slutet lekte dom jätte bra alla tre, hade tyvärr ingen kamera med mig så jag tog inga bilder men det gjorde PK så dom får jag kanske se sen. 

Sen var det bara att åka hem och laga middag, gå med hunden och sen var det dax för A att sova. Trodde att han skulle till dagis idag men så var det inte. Själv ska jag jobba em så det är väl dax att göra sig i ordning så jag hinner fram och tillbaka till stan för att köpa välling till kvällen. 

Ha en underbar dag

Kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar