söndag 11 oktober 2009

Kalas och mässa

Igår var det ju jättefint väder så vi gick på en familjepromenad med hunden, jätte mysigt. Lunchen blev pyttipanna, snabbt och lätt. Sen susade vi in till stan, vi dumpade P på hans jobb för han skulle jobba kväll. Åkte sedan till ÖB där vi mötte upp svärmor. Vi shoppade ganska så länge, dom hade thermobyxor till barn för endast 49kr så jag messade PK för att berätta det så hon kom dit. Tyvärr fanns det inga till hennes M och V fick ett par lila. 

Sen åkte jag och A till McDonalds för att möta upp mormor, Nisse, Carola för vi skulle äta innan vi skulle på kalas hos Fracke och Annica (Annica hade fyllt år tidigare i veckan). När vi ätit åkte vi o köpte blommor till födelsedagsbarnet. Vi fick goda tårtor och annat fikabröd och kaffe förstås. 

Kom hem ganska sent så det var bara att göra nattproceduren för A som inte ville somna så det tog en stund. När han äntligen somnade var jag helt slut så jag satte mig framför datorn resten av kvällen.

Idag är det barnmässa på fyrishov så jag och A ska möta upp PK och hennes barn där idag. Ska bli jätte kul. 

Ha en underbar söndag mina vänner

Kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar