fredag 16 oktober 2009

kryddbyte mm

Upp på morgonen för att få iväg A till dagis, sen hem och fixa lite innan det var dags att åka till Anneli och fika och byta lite krydder. Lämna in digitalboxen och sen hem hämta hunden och iväg till dagis. A hade haft en bra dag på dagis. När vi kom hem mös vi en stund i soffan innan det var dax att börja med maten som blev tikkamasala kyckling med ris. Sen dök kusinen med Linnea upp för att fika med oss och hämta loppis prylar som barnen skulle sälja för scouterna. SEn bums i säng med sonen. P och jag tittade lite på tv och jag höll på med min caféworld på facebook. Det var vad som hände igår.

Idag lämnar P sonen på dagis och jag får slappa lite som ska jobba tre nätter, P ska jobba kväll.    Tetts ska hämta A på dagis idag och sen ska dom åka ner på stan tillsammans med Robert. SEn ska vi hem till min mor och äta mat för A ska sova där i natt för jag och P jobbar om varandra. A har inget emot att sova hos sin mormor snarare tvärtom, han skulle nog vilja göra det oftare. Nu var det jättelänge sedan han sov där. DEtta är min dag. Vad ska ni göra idag?

Ha en underbar dag.

Kram på er alla

1 kommentar:

  1. du skrev min dag i princip oxå :P
    Hoppas du får slappa riktigt mycket nu :)

    SvaraRadera