fredag 30 oktober 2009

Underbar höstdag

Vilken underbar höstdag det är idag, solen skiner för fullt och jag blir glad. 

Började dagen med att mysa en stund framför tvn med lillman, sen fixa oss för dagis. Vi blev återigen lite sena så vi tog bilen till dagis. Och då struntade jag i att sätta på fodrade galonbyxorn för att det skulle gå lite fortare. Naturligtvis var alla barnen på väg ut när vi kom till dagis så det var ju bara att klä av för att klä på, så himla typiskt. Har hänt en gång förrut.

När jag lämnat sonen kände jag för att gå en promenad med Hilde någon annanstans än där man går jämt så eftersom jag hade bilen tog jag en sväng till bälinge och gick i elljusspåret där. Det var ju  en helt underbar slinga genom skogen, vacker natur, bra väg och lungt o tyst. Kan varmt rekomendera det. Har aldrig gått där förrut men kommer göra det många gånger framöver. Vi har ju inte bott här så jättelänge så det finns en del att utforska, hitta nya vägar mm.

Nu ska jag försöka göra lite nytta och sen krypa ner i sängen en stund så jag orkar med nattens jobb. Men just nu känner jag mig ganska pigg efter min promenad.

Ha en bra dag och var rädd om varandra.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar