tisdag 3 november 2009

Städdag

Idag har jag tillbringat en stor del av min tid till städning. Plockat undan överallt, dammsugit, torkat golv, diskat, vikt tvätt, klippt ner vinbärsbusken mm. Så nu är det fint här hemma. 

När A kom hem från dagis började min sambo laga mat som blev kotlett, rotfrukter i ugn, sallad och julmust. Vi tände massa levande ljus och hade en riktig mysig middag. Efter maten gjorde P och A hemmagjord milkshake, mums.

Nu ligger A i badet och hans far är där med honom så då passar jag på att surfa lite.

Ha en skön kväll


3 kommentarer:

  1. Hej vännen, tack snälla du :) Gillar att följa din blogg också!

    Kände att de varit många i min bekantskapskrets som undrat varför jag bloggar "och blottar" mitt liv så som jag gör därför ville jag skriva ner o förklara för alla som läser!

    Kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Du är för duktig du :) ska du till din vän imorgon ? /Tett

    SvaraRadera
  3. Tack Jenny.
    Tett: tack ska du ha. Vilken vän syftar du på? Kram

    SvaraRadera