torsdag 5 november 2009

Shopping

Igår blev det lite pyssel här hemma innan jag susade in till stan alldeles själv för att hör och häpna, köpa lite kläder till mig själv. Det blev tre toppar och en kofta, känns bra förrutom pengarna.

När jag shoppat klart åkte jag hem till min mor och fikade, köpte med mig vaniljbullar. Satt nog där ett par timmar innan jag åkte hem för att väcka sambon. Vi gick gemensamt och hämtade lilleman på dagis. Gick förbi svärmor efter dagis för att hämta upp en pyjamas som hon hade köpte till A. A passade på att bjuda in oss på fika (så där rök middagen för mig som skulle bort på kvällen).

Jag skulle åka och hämta min svägerska på vägen till Knivsta (gissa om jag hade tur, när jag kom dit skulle dom precis äta middag och det räckte även till mig, tack snälla ni). Vi var på ett rabdidoparty. Fina kläder men tyvärr är det ju så dyrt (visst förstår jag det för det är ju ingen massproduktionskläder men ändå)

När jag kom hem hade P åkt till jobbet och Tett var här som barnvakt, tack gumman du är en ängel som ställer upp.

Kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar