söndag 29 november 2009

Tack tjejer

för en underbar resa till Ullared. Vi drog iväg i onsdagsmorse. Plockade upp några på vägen sen bar det av. Stannade på vägen för lite lunch men sen var det full fart resten av vägen. Väl framme så checkade vi in i stugan och drog ner till Gkås för lite shopping. 

På kvällen blev det underbart goda pajer (tack susanna) och lite vin och många glada skratt. Kom i säng rätt sent men det är det värt. Dagen efter var vi halva styrkan ungefär som klev upp för frukost och tidig shopping. Jag shoppade ca 11 timmar denna dag med avbrott för lunch förstås. Det finns ju hur mycket som helst att shoppa. På kvällen blev det tacos och mera vin Och massor av skratt. Jag och min rumskamrat kan ju inte vara tysta så vi snacka fram till halv tre, aj aj aj men kul hade vi.

Sista dagen klev vi upp och åt frukost sen drog vi iväg till butiken en sista snabbis innan vi skulle åka hem. Sambon hade hört av sig, våran duschslang hade gått sönder (igen) så då passade jag på att köpa det så jag kunde duscha när jag kom hem på kvällen.

Slut summan för denna shopping blev ganska så mycket men nu är nästan alla julklappar klara vilket är jätte skönt. Man skulle kunna handla hur mycket som helst. Nu blir det år till nästa gång vi åker. 

Hoppas ni haft en underbar första advent. Själv har jag varit på kalas idag och gjort lite annat så jag har inte hunnit med att pynta klart, dessutom har jag ej adventsstakar så det räcker vi har ju lite mera fönster nu när vi bor i huset, så jag får väl åka i veckan och fixa några till. 

Nej nu ska jag snart åka till jobbet den första av tre nätter.

Kram till er

1 kommentar:

  1. Åhh va mysigt med shopping o härlig helg! Jag har aldrig varit på ullared, blir så sugen när jag läser o hör om vänner o bekanta som varit dit o shoppat hur mkt som helst :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera