lördag 2 januari 2010

30 frågor om 2009

Carolina hade blivit uppmanad att göra denna listan och så uppmanade hon i sin tur sina läsare att göra en så här kommer min.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förrut? Varit på rhodos, flyttat till hus

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga nyårslöften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej

4. Dog någon som stod dig nära i år? Nej men några som jag kände lite grann

5. Vilka länder besökte du? Grekland och Finland

6. Är det något du saknat 2009 som du vill ha 2010? Ett syskon till Alexander

7. Vilket datum från 2009 kommer du alltid minnas? Kommer inte på något speciellt nu

8. Vad var din största framgång 2009? Att få ihop våra scheman eftersom vi inte hade dagis till A förrän augusti

9. Största misstaget? Att jag inte kollade hur det såg ut efter städarna städat ur lägenheten när vi flyttat

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inget allvarligt i alla fall

11. Bästa köpet? Huset (fast det köpte vi i och för sig året innan men vi flyttade in i januari)

12. Vad spenderade du mest pengar på? Huset och en resa

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att se min son växa och frodas, hans utveckling gör mig glad, att umgås med nära och kära.

14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2009? Inga

15. Var du gladare eller ledsenare i år än tidigare år? Gladare

16. Vad önskar du gjort mer? Träffat mina vänner mer och motionerat mera

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Lagt energi på onödiga saker

18. Hur tillbringade du julen? Julafton tillbringades hemma hos svärmor och svärfar med Ps syster m familj. Juldagen var vi hos min mor där mina bröder med sina familjer var oxå. Annandagen kom min bror och hans familj här på middag

19. Blev du kär i år? Nej jag var redan kär

20. Favoritprogram på tv? Greys anatomi, Mannen som talar med hundar

21. Bästa boken du läst i år? Pojke försvunnen

22. Störst musikaliska upptäckten? Ingen

23. frågan fanns inte

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Hade inte önskat mig något men min sambo visste att jag ville ha en ergorapido 2in1 och den fick jag.

25. Något du önskade dig men inte fick? Hade inte önskat mig något faktiskt

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hade en massa släkt och vänner här på fika

27. Finns det något som skulle ha gjort ditt år ännu bättre? Ja att lyckas bli gravid

28. Hur skulle du beskriva din stil 2009? Hemma: mjukis kläder annars jeans och tunikor

29. Vem saknade du? Mina vänner som jag inte träffar så ofta och önskade att min far var i livet och fick se sitt barnbarn

30. Det bästa nya människorna du träffade? Ja det är ju egentligen inga jag träffat men jag tycker att det är roligt att jag fått några nya läsare på min blogg.


2 kommentarer:

  1. Kul att få ta del av din lista :-)

    SvaraRadera
  2. God fortsättning på året hoppas ni haft ett fantastiskt nyår. Nu ska det bli gott och komma in i vardagen och rutinerna igen. Kul med listan
    Ha en toppen helg kram kram

    SvaraRadera