torsdag 28 januari 2010

Är så trött

Helt slut efter en tredje natt med nästan ingen sömn. Igår kväll hann jag bara släcka lampan så kom lilleman in och ville sova med mig. Han ska ju promt ligga på mig så man får ju ingen plats alls i sängen, låg ute på kanten och kunde inte röra mig och flyttar man på honom så dröjer det inte länge förrän han ligger klistrad på mig igen. Dessutom har jag ju min mens och blöder som en gris så jag måste gå på toa varannan timme. Och man somnar ju inte om direkt heller. Nu blev det mycket klagan men ibland får man göra det. Kan även tycka att det är mysigt när han sover med oss (men inte alltid). 

Nu ska vi klä på oss och gå till dagis. Det kom sjukt mycket snö igår och det har fortsatt under natten. P fick skotta snö när han kom hem sju imorse, kanske inte vad man vill göra efter en lång natt på jobbet. 

Hoppas ni alla får en toppen dag för det tänker jag ha.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar