måndag 11 januari 2010

Barnbus

Jag och A lekte lite med playdo leran, han tycker att det är så kul men nu var det jätte länge sedan sist. Vi slängde även ihop en kladdkaka och mitt i det baket kom min bästa vän med sina barn. A ville promt hjälpa mig klart med kakan innan han kunde leka med sina kompisar. Barnen lekte en stund innan vi fikade, sen fortsatte dom att leka. Är så roligt att se när dom leker alla tre tillsammans. Jag tror det nästan inte var en ända leksak som inte blev framtagen, såg ut som en bomb hade slagit ner när det var dax för dom att åka hem. Haha men kul hade dom. V ville inte åka hem och A ville att han skulle vara kvar längre, visst är dom för  gulliga. Hoppas att det inte dröjer allt för länge tills nästa gång vi ses. Ska slänga in lite bilder från leken senare men har inte laddat in dom i datorn ännu. 

Nu ska vi äta en sen frukost. Ha en skön dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar