söndag 24 januari 2010

Bio

Idag har vi varit på bio med lilleman, vi såg bus-alfons åberg. Han verkligen gillar att gå på bio och som vanligt blev det läsk och popcorn, för det hör ju till bio. Efter bion åkte vi och åt en sen lunch/tidig middag. Var även upp på gränby och bytte mobila bredbandsmodulen för det hade gått sönder. Nu blir det lite softa i soffan sen ska jag o A rita på hans whiteboardtavla som han fick i julklapp. 

Igår var vi bara hemma hela dagen efter lunch kom svärmor hit, var ett tag sen hon träffade A. När hon gick dök bror med sambo och  barnen (om man nu kan kalla en 15 och 19 åring för barn) upp dom hade köpt med mat som dom åt här. Jennifer åkte på att rita med A och Tett skjutsade mig fram och tillbaka till ärentuna så jag kunde hämta min väska. 

Peter var ju borta hela dagen igår för han var i västerås och Köping för att spela bowling, dom förlorade det gick inte så bra. Han kom väl hem efter åtta på kvällen. Lilleman fick vara uppe längre igår så han skulle hinna träffa pappa sin lite grann. Det blev Jennifer som fick natta honom (hans val). När nattningen var över så plockade vi fram wii fitboarden så J skulle få prova den, hon är ju rätt vältränad. Det blev över en timme på brädan, hon testade lite allt möjligt, envis är hon oxå. Vi skrattade och hade kul, även bror och Carola testade någon övning men i Jennifers namn. Dom vågade inte väga in sig och göra bastestet, fegisar. Kan klart rekomendera det om inte annat för att det är underhållande. 

Ikväll tror jag att vi ska ha mariokart tävling, det var ett tag sen vi spelade det igen och så kanske det blir någon film. Vad ska ni göra?

Kram på er

2 kommentarer:

  1. Nu är tävlingen om etiketter avslutad och vinnaren är presenterad i min blogg, kika in och se om det blev du som hade turen med dig?? Har även startat upp en ny tävling där man kan vinna ett par valfria skor i storlek 16-24! Kram Carolina

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig helg Ni har har haft!! Är super länge sedan jag var på Bio... får bli snart!

    Tack sötaste Du för alla fina kommentarer Du har lämnat inne hos mig! Tyvärr har min tid inte alls räckt till för att besvara dem, men bara den här veckan är över så blir livet lite mer normalt igen :-))

    Varma kramar!

    SvaraRadera