onsdag 6 januari 2010

heldag

I natt var det dessto stressigare på jobbet men jag fick gå hem tidigare i alla fall, tack mina kollegor. Var hemma tio i sex, gick o la mig när P åkte till jobbet. A sov till nio och då var jag helt död så jag lekte med honom i våran säng (mest med stängda ögon) tills halv tio då Robert och sen Tett kom. Tack snälla ni för att ni var barnvakt vet ej vad jag gjort annars. Visst hade det gått men inte varit kul.

Dom väckte mig vid halv ett, sovit lite si och så men kände mig pigg. Drack lite kaffe och tog en repa med hunden innan jag skjutsade Tett till jobbet. Hon jobbar extra på bowlinghallen. Jag och A mötte upp hans gudmor där oxå för vi skulle äta lunch ihop. Idag har det varit bowlingstafett hela dagen, så vi var där från två till halv åtta, puh. P kom dit efter jobbet för han skulle ju bowla i stafetten han med. 

När jag lämnat av familjen hemma åkte jag och svägerskan till stan för att handla, helt slut på det mesta här hemma. Tog en ofantlig tid så jag var hemma och hade packat upp alla kassar 22.20. Vilken dag

Ska bli så skönt att vara hel ledig imorgon även om vi dock har en hel del som ska göras. Hoppas ni haft en underbar dag i denna kyla.

1 kommentar:

  1. tack så hemsk mycket att du körde mig !

    Är stolt att jag bytt min första bajsblöja idag ! :D haha!

    Hoppas du sover gott .. ska jobba 2 dagar till !

    SvaraRadera