tisdag 19 januari 2010

Hinner inte

Hej här kommer ett snabb inlägg, hinner tyvärr inte med bloggen när jag har mina jobbarperioder för då är det jobba hela natten, sova hela dagen, laga middag, leka med sonen, duscha och sen åka till jobbet igen. 

Idag vid tio ringde dom från dagis, A hade kräkts (så dom hade fått tagit in honom i personalrummet och duschat av honom). P fick gå och hämta honom så jag fick fortsätta sova för att orka med ännu en intensiv natt. Imorgon får P vabba för att vara hemma med A. Han har bara kräkts två ggr och kommit några ggr i baken (flytande). Hoppas han är frisk tills imorgon.

Själv har jag två nätter kvar att jobba sen är jag lång ledig igen och tro det eller ej men denna helg som kommer är faktiskt jag och min sambo båda lediga, jiippii, det händer ju inte så ofta. 

Ha en skön tisdags kväll

Kram på er

1 kommentar:

  1. Inte roligt med sjuka barn. Hoppas han blir bra så vi kan träffas på fredag. *ja, inte bara av den anledningen ;-)*
    Behöver nog inte säga det men vid minsta tecken på att han är dålig så får vi ta det en annan gång...
    Vi hörs av! Ha det så bra på jobbet.
    Kramar...

    SvaraRadera