tisdag 26 januari 2010

kallt

Huga det var kallare än jag trodde, hoppas inte lilleman fryser när dom är ute idag, tog ingen fleecejacka under overallen (tror dock han har en tjockare tröja på dagis att ha under). Vi fick ta bilen idag för vi var lite sena. A har hållt mig vaken halva natten så när det var dax att kliva upp ville han inte vakna.

Nu har jag varit ute i garaget och tömt det på ganska så mycket saker som jag ska åka iväg till tippen med, finns lite till som jag vill bli av med men som jag behöver hjälp med för att få iväg och sen några saker som jag måste kolla med sambon om vi ska kasta eller ej. Ska bli så skönt när man har gjort en första grov rensning så får jag gå igenom allt annat när det är lite varmare ute.

Nu ska jag slappa en stund innan jag tar tag i hemmet invändigt så det ser okej ut oxå. Så susar jag in till tippen efter lunch (hittar säkert en del här inne som får åka med oxå)

Ha en underbar dag. Kram på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar