torsdag 14 januari 2010

Känns skönt

Den här gången hade vi bättre taktik, blev inte så långa pauser emellan. Nu körde vi att en cyklade medans den andre jobbade på fit brädan. Fick ett bättre flyt och flås så här. Förra gången var ju allt nytt så då tog det ju tid att knappa in allt plus att man blev sittandes och titta på den andra men nu så vet vi ju hur det går till. Funderade på att öka träningstiden men bestämde oss för att vi kör så här den här veckan och sen ökar vi nästa vecka. Tett hade gått ner i vikt men inte jag, fast jag hade ju fuskat med maten plus att jag åt en glass idag med sonen.

Ska surfa runt lite nu sen hoppa in i duschen innan jag kryper ner under täcket. Ska ju upp och lämn A på dagis imorgon. Hoppas vi inte vaknar när sambon/pappan kommer hem (ja jag vaknar ju alltid förstås men A kan gärna få sova lite längre)

Hoppas att ni haft en bra dag.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar