söndag 31 januari 2010

Sjuk:-(

Lördags natten blev det betydligt mer att göra än natten innan. Fram mot små timmarna började jag känna av min hals, inte bra när man jobbar med det jag gör. Sovit lite si och så idag, vaknade flera gånger och hade så ont i min hals så jag knappt kunde svälja så det var bara att ringa till jobbet och säga att jag inte skulle komma i natt. 

Har legat och slappat till halv fyra innan jag klev upp. Umgåtts med sonen och myst. Sambon gjorde en jätte god pasta sås till middag idag. Var även en sväng ut med hunden vilket inte var skönt för det är minus 18 grader här hos oss.

Nu håller lilleman på att nattas så han ska orka upp till dagis imorgon. Själv kommer jag nog tillbringa kvällen i soffan framför tvn och hoppas på att jag mår bra redan imorgon.

Hoppas ni alla haft en fin söndag. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar