fredag 1 januari 2010

Slö dag

Idag har det inte hänt speciellt mycket. Vi har ritat på den nya tavlan (från IKEA) som A fick i julklapp, rastat hunden, skottat snö mm. Blev ju rätt sent i natt så man blir liksom lite seg dagen efter. Min vän Ann åkte hem på eftermiddagen, hon sov ju här eftersom hon bor så långt bort.

När Robert var här för att hämta bilen hade han med sig några raketer han fick i natt, tyckte A skulle få se dom smällas. Så vi gick väl ut vid halv åtta och sköt upp tre, känns ju lite tokigt att skjuta idag men men A ville det så då fick det bli så.

Klockan hann bli ganska mycket innan A kom i säng, men sen kom han upp igen och ville sova med oss. Vi skulle ju inte sova än så vi försökte få honom att han skulle sova i sin säng men han blev bara jätte ledsen och otröstlig. Till slut sa jag att då får du ligga i min säng och sova så kommer vi senare och lägger oss men inget tjafs för då får du lägga dig i din säng igen. P bar in honom och bäddade ner honom i min säng  och stoppade om honom. Vi började titta på en film och jag hörde hur han låg och pratade med sig själv där inne men tillslut blev det tyst, smög dit och tittade då låg han mitt i sängen med Nicke nyfiken över ansiktet och sov så sött. Så i natt får vi sova alla tre i sängen. Det här är första gången sen han var bebis som han somnar i vår säng, hoppas att det inte blir en vana eftersom jag har så svårt att sova med honom i sängen även om det kan vara mysigt.

Sov gott

Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar