fredag 8 januari 2010

Typiskt

Bauhaus hade inte fått hem några skjutdörrar än, fast dom har annons på det. Lite irriterande är det ju, ville ju kolla in sortimentet och priserna så vi kan börja planera för att bygga garderoben. Vi åkte till coop i boländerna istället och kollade in elfas skjutdörrar och tog en prislista så får vi se om det blir elfa eller lundbergs. Fixade färg och lite tillbehör på rusta. Tog även en sväng till Gränby.

Blev ingen målning igår. Hämtade A på dagis på hemvägen och sen hade P lovat A att dom skulle leka med tåg så det gjorde dom, dom körde även tåg och bil på A:s nya bilmatta som han fick av sina kompisar i julklapp(tack). Jag passade på att städa hela köket för det behövdes och sen plockade jag bort julen så nu är det bara granen kvar. 

Till middag blev det rostbiff (i bit) som P stekte skivor av, rotfrukter i ugn, beasås och tomatsallad. Mums vad gott det var. Vi hade lite torsdagsmys efter som jag jobbar hela helgen så fick vi byta mysdag. Jag tog ett glas vin och P drack öl, tittade på film och hade det mysigt. 

Idag har jag försökt sova på fm så jag ska orka med natten, förstår inte är så himla trött hela tiden, men har svårt att sova. Jag har i alla fall legat och vilat i sängen. Nu har jag läst igenom bloggarna och sitter nu här o skriver. P håller på att skura en vägg för att sen måla.

Klockan tre ska jag iväg o hämta A på dagis sen åker han och jag in till stan vi ska träffa en kompis och hennes son som är lika gammal som A. Ska bli jätte roligt för vi har inte setts på flera månader. 

Ha en skön fredag ni som är lediga.

Här kommer en bild på trötta hunden.

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen, ha en riktigt riktigt härlig helg! Hoppas kompisdejten gick bra i stan! Kramisar

    SvaraRadera
  2. Vi köpte skjutdörrar på Skånska Byggvarhuset!! Vi är super nöjda med dem!

    Kramis!

    SvaraRadera