tisdag 2 februari 2010

Inga bilder

Vad tråkigt det är när det inte går att lägga in bilder på  bloggen. Vi har ju gjort om här hemma och då har skrivaren med kortläsaren inte blivit installerad pga ingen plats och lilla datorn har sambon formaterat så nu funkar inte bluetoothen, har så mycket som jag hade velat dela med mig. Men imorgon är sambon ledig så då blir det nog en tripp till Ikea för att köpa en expedit bokhylla så vi kan koppla in allt. 

Jag är fortfarande ej frisk, har så förbannat ont i halsen. Men vi hade bestämt att Tett skulle komma hit och träna idag, får se om jag tränar eller bara tittar på. Ska slita upp sonen ur sängen, han vill inte vakna (inte så konstigt eftersom han höll mig vaken någon timme i natt).

Igår när jag hämtade honom på dagis, hittade jag honom och en annan kille som hade vänt upp och ner på två backar och använde dom som pallar, dom stog nämligen och tittade ut genom fönstret på traktorerna. Så gulliga. När A såg mig blev han jätte glad och sprang till mig och runt sin hals hade han halsbandet som han kämpat med. Han tog av sig det och sken som en sol, här mamma det ska du få, du ska ha det när du jobbar, kokar kaffe och är ute. Kan man inte göra annat än att le, vilken liten sötnos jag har. Så nu går jag omkring och bär stolt på mitt pärlhalsband. 

Ha en skön dag allihop och kram på er

3 kommentarer:

  1. Alla livsstilsförändringar förändrar kroppen, jag åt väldigt onyttigt förut och rörde mig i princip inte ett dugg och det har ju ändrats, så det är troligen därför värdet ligger galet, hoppas nu bara de kan få in rätt dos snabbt så det snart är under kontroll igen... kram

    SvaraRadera
  2. Krya på dig!

    Ha en fin dag
    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  3. Visst är det kul när man får såna fina saker som de små har knåpat och gjort!?

    lägger in ett svar här om date. Har du glömt att vi har en inplanerad på torsdag?
    Hoppas ni är friska då bara ...
    Kram

    SvaraRadera