måndag 8 mars 2010

Måndagslistan

Idag, måndag är jag glad för att

  • det är så otroligt vacker väder ute, sol och gnistrande snö
  • min underbara lilla pojke gillar att gå till dagis
  • det bara är en vecka kvar på hundens löptid
  • haft en mysig helg med min son och min bror och hans familj
  • på torsdag ska jag träffa min allra bästa vän och hennes barn
  • imorgon ska lilleman få gå på teater med dagis
  • just DU läser min blogg

Jag hakade på Jennyns utmaning att göra en peppande måndagslista, gör det du oxå och lämna en kommentar HÄR så sammanställer Jenny alla måndagslistor.

1 kommentar:

  1. Hej vännen, har inte hunnit kommentera tidigare, förstår inte vad tiden tar vägen?! Visst har det varit helt strålande väder i dag, riktigt underbart!

    Nu är våren snart här!

    Kram Jenny

    SvaraRadera