måndag 22 mars 2010

Måndagslistan

Då var det måndag igen och dags att fortsätta den nya traditionen med att göra en måndagslista, inspererad av Jennyn. Hon skriver alltid en sån fin peppande lista inför veckan och har ju utmanat sina bloggare i några veckor nu, så nu har jag det som tradition att göra en, så här kommer min måndagslista:


Idag, måndag är jag glad för att

  • solen skiner in genom mitt fönster
  • att trots bakslaget med snö så känns det som våren kommer, fåglarna kvittrar så fint ute
  • att jag har ett jobb som jag gillar starkt
  • att på fredag ska jag träffa en vän som jag inte träffat på flera år
  • min kusin med barn ska komma hit på fredag
  • att jag har en så go och glad son
  • en sambo som älskar mig och jag älskar honom


Gör en peppande lista du oxå, jag lovar att man blir gladare. För trots allt har man alltid glädje ämnen i sitt liv även om det känns mörkt ibland. Veckan känns genast lättare.

Lämna en kommentar så att jag vet om du har gjort en, så kan jag gå in och läsa din underbara lista. Ha en skön måndag

KRam på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar