torsdag 4 mars 2010

Mary Kay party

Hämtade lilleman vid fyra på dagis och gick sen förbi hans farmor och farfar, dom bjöd in oss på fika. Det slutade med att han fick vara kvar där medans jag och min svägerska åkte till Tett på Mary Kayparty. Det var hennes kompis som sålde. Vi hade en mysig kväll där vi blev riktigt rena om både ansikte och händer. Jag gillar deras handbehandlings set, har testat det förrut men den här gången köpte jag det faktiskt. Synd bara att deras produkter är så ofantligt dyra (eller är det jag som är snål). Sen blev det gott fika som Tett bakat, mums. 

Blev ganska så sent innan vi var hemma igen hos svärmor för att hämta lilleman. Kommer då oxå på att jag glömt min handväska i björklinge (så är det när man inte är van att ha väska), som tur är så har ju svärmor nyckel hem till oss så vi kunde komma in. 

När jag höll på att läsa nattsaga för A kom snälla Tett med min handväska, tack gumman du är så snäll. Hon kom in en stund innan hon skulle åka vidare, så då åkte hon på att läsa klart sagan och natta A. Vi pratade en liten stund innan hon åkte vidare till sin pojkvän.

Nu ska jag surfa runt lite och snart kommer P hem från jobbet

Hoppas att ni haft en bra dag.

Kram på er och sov så gott

1 kommentar:

  1. Mysigt att bli ompysslad, men håller med om att de är lite dyra.

    Har hittat "mitt" märke nu som jag inte byter ut i första taget heller, fast också tok dyrt, köpte en ny ögonpenna häromdan på kicks o den gick på svindlande 170 kr :S

    Ha en underbar fredag i solen ♥

    SvaraRadera