måndag 22 mars 2010

pannkakor

Idag har jag försökt sova hela dagen efter nattens jobb, men det har gått lite si och så med det. Solen har ju lyst in genom persiennerna och dessutom har A varit ledig från dagis idag eftersom jag egentligen inte skulle ha jobbat natten som var. Och lättväckt som jag är så blir jag ju störd hela tiden. 

A har varit en stund hos sin farmor på em eftersom P var tvungen och åka in för att jobba med schemaplaneringen på deras jobb. Som vanligt tycker han ju att det är roligt att vara med sin farmor. Hans faster var ju oxå där för hon skulle klippa sig. 

Till middag idag hade sonen beställt pannkakor som hans far snällt gjorde i ordning, jag fick fara en sväng till bälinge för att köpa bla grädde till pannkakorna. A är lite små gnällig, hoppas att han inte håller på att bli sjuk. Nu har vi druckit kaffe och ätit muffinsen som jag och A bakade igår.

Nu ska jag göra mig redo för en natt till på jobbet. Hoppas att det inte kommer någon mera snö nu, så jag slipper skotta in mig på uppfarten imorgon som jag fick göra i morse. Sov gott allihop.

Kram på er

1 kommentar:

  1. Åh, pannkakor är inte fel! Klart du kan få receptet på cheescake-brownies. Dom ligger under "recept" på min blogg. Det hittar du längst upp till vänster när du kommit in på min sida. KRAMAR

    SvaraRadera