fredag 26 mars 2010

Våffeldagen

Sov ju halva dagen eftersom jag jobbat. Körde P till jobbet för han var sen, tänkte då att jag kanske skulle hinna en sväng förbi toys urús som öppnade igår här i uppsala. Men det var ju bara att glömma, det gick inte ens att komma fram till deras parkering, det var kaos i rondellerna innan och folk hade parkerat långt därifrån och vallfärdat dit (sen om dom var på leksakbutiken eller media markt det vet jag inte).

Svängde istället in en sväng på Lekia och hittade där en present till Leo som fyllt år (han var ju tyvärr sjuk på sin födelsedag). Sen förbi affären för att köpa mjölk mm. 

Hämtade upp lilleman på dagis på hemvägen och senare kom min ena brors familj hit för att äta våfflor med oss. Brorsan kom senare för han var i skogen. Gott var det men man mår lite illa efteråt tycker jag. Blev sen kväll för A i säng, inte så bra när han ska till dagis dan efter. 

När gästerna åkt la jag mig en stund på soffan och slappade framför tvn. Man blir lite seg efter man vakat av efter fyra nätter. Sambon kom hem sent på kvällen och då fortsatte han sin målning av väggarna, så det blev en vägg till målad. Jag har idag maskerat runt fönster och sånt så det är bara att måla den väggen oxå. 

Nej nu måste jag gå och göra någon nytta får ju gäster klockan två. Ha en bra dag.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar