lördag 13 mars 2010

Vill inte

Ringde igår till min mor för att kolla att dom var framme och så. Allt hade gått bra och A satt och byggde lego med sin kusin. Hon sa att det var jag i telefonen till A och han direkt jag vill inte prata, snacka om att vara upptagen och ha kul. Fick dock prata två meningar med honom sen säger han: mamma, jag vill inte prata längre och så gav han luren till mormor. Ja vad säger man? Roligt att han har kul i alla fall. Får se om jag har bättre lycka ikväll när jag ringer.

Natten som gick var det oxå mycket på jobbet, men vilken skillnad ändå i arbetsbelastning, beror helt på vilka man jobbar med. Tror vi är samma gäng i natt som jobbar så då vet jag att natten kommer funka även om det är otroligt mycket att göra. Skulle väl egentligen ligga och sova nu för att orka en tredje natt men det går inte. Blir så mycket piggare när solen skiner, desutom blir det så ljus i rummet och varmt (solen ligger på vårat sovrumsfönster). Somnade väl strax efter åtta någon gång, var upp på toa vid halv tolv, hade svårt att somna om efter det. Lyckades väl somna en halv timme till men gav sen upp vid kvart i ett när jag då legat och snurrat bra länge.

Har surfat runt lite och nu ska här drickas kaffe. Har ingen hund eller barn hemma så tyvärr blir det inte att man kommer ut trots det fina vädret, men jag ser solen i alla fall. Ha en underbar dag allihop.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar