fredag 9 april 2010

Bilen lagad

Somnade rätt sent i natt och vaknade flera gånger. Sambon kom hem före sju och då vaknade jag igen förstås. Lilleman hade som högst (vad jag vet) 38.7 i natt så han fick aldrig någon supp. A väcktes utav telefonen när dom ringde från verkstan och talade om att bilen var klar. Vi låg och drog oss en stund till innan vi gick upp för att kolla lite på morgontv. 

Ringde till svärmor vid halv tio och berättade att det bara var lampa som satt snett, så vi slapp byta hela insattsen (tack och lov annars hade kostat femtusen till). Vi bestämde då att hon skulle komma hit och vara med A medans S-O skjutsade mig till staden för att hämta bilen. När jag kom hem igen gick snälla S-O ut med hunden och skulle sedan skjutsa sin fru till jobbet och då skulle dom ta våran bil så kunde han åka till besiktningen åt oss. Jätte snällt, annars hade jag fått väcka P som har jobbat och ska jobba natt, för att kunna hinna besikta idag så vi slipper körförbud. Ett stort tack ska ni ha.

Jag och lilleman har tillbringat en ganska så lång stund i soffan nu så det börjar väl bli dags för lite lunch och sen lek för han börjar bli rätt uttråkad av att bara vara hemma hela dagarna.

Ha en skön dag och kram på er

1 kommentar:

  1. Hej, hej!
    Vill bara tipsa dig om en tävling på min blogg. Jag lottar ut en personlig body/t-shirt till din plutt :) Du kan välja om du vill designa den med text eller bild :) Det vill du inte missa, va? Kika in vettja!

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera