måndag 19 april 2010

Glad kille

Idag var det en glad kille vi hämtade på dagis. Han bara strålar av glädje. Kan förstå det han har ju inte fått gått på dagis på två veckor. Barnen var ute när vi hämtade honom. Han lekte med en annan kille. A hade cyklat till dagis på morgonen och nu fick han cykla hem. Han är jätte duktig och där det är plant och inget grus cyklar han så fort så jag får springa brevid för att hänga med. 

När vi kom hem kom Kacka hit och fikade och även svärmor dök över en sväng. Nu sitter jag och A i soffan och tittar på tv medans vi väntar på att maten ska bli klar. Sen är det inte lång stund kvar tills jag ska åka till jobbet. Hostar fortfarande mycket men är i övrigt frisk så det är dax att jobba. Lite jobbigt kommer det bli för jag vet att jag kommer hosta ännu mer på jobbet pga den torra luften där. Men jag får väl förklara att jag varit sjuk och nu inte smittar längre. 

Önskar er en skön måndagkväll. Kram på er

2 kommentarer:

  1. Hej. Jag har sett att du tidigare tävlat om ett par Crocs. Jag har en sådan tävling ute, avslutas kl 18.00 ikväll. Delta kanske? Har fler tävlingar också! Ha en trevlig dag. /Annika
    http://nilssonpettersson.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Haha, ja det är jag som har dålig koll ;) Googlade upp gamla crocstävlingar å kikade igenom, sen missade jag ditt namn i min tävlingslista ;) Sorry!
    Lycka till :) Vinnaren dras ju ikväll :)

    SvaraRadera