fredag 23 april 2010

golvet klart

Tjoho igår blev golvet i vardagsrummet klart.  Ska fixa bilder sen så ni får se före och efter renoveringen.  Efter dagis igår åkte vi till stan och lämnade lilleman hos sin mormor medans vi åkte till chilistore och ikea. Det blev två stora kuddar till soffan och en stor matta till v-rums golvet. Vi köpte även med oss mat som vi åt hemma hos mormor och efter maten blev det kaffe med wienerbröd, mums. P fixade min mors mobilabredband så nu kan hon surfa på hur mycket hon vill. Tack mamma för en trevligt stund. 

Idag har vi haft en låång frukost och sen gick pojkarna ut med hunden medans jag skulle passa på att städa men dom ringde ganska snart och sa att jag var tvungen att komma till lekparken för det var så underbart väder ute och dom tyckte jag behövde lite sol och värme innan jag skulle åka och jobba. Jätte gulligt men lite stressande när man har så mycket att göra hemma. Men jag gick till lekparken där det gungades, åkte rutschkana och gungades gungbräda. SEn tog vi en tur med hunden och lilleman cyklade för fullt. Cyklade ifrån oss och ut på gärdet så det blev en praktvurpa så ringklockan gick sönder, grät en skvätt sen var det full fart igen. 

Nej nu ska jag ta en snabb kopp kaffe och sen fara iväg till jobbet och jobba till halv tio ikväll.    Önskar er alla en skön fredag. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar