torsdag 15 april 2010

kalas

Lilleman frågade om det skulle komma flera till hans mormor idag, ja sa jag. Då sa han att vi skulle vara där först sen kunde dom andra få komma. Han ville helt klart ha mormor för sig själv, förstår honom det var ju ett tag sedan dom träffades. När vi sen skulle åka in till stan så sa han att han ville vara alldeles själv en stund med mormor så jag frågade om jag skulle lämna honom där och sen åka och handla presenten. JA säger han och skiner som en sol. 

När jag lämnat av lilleman åkte jag till plantagen och där mötte jag upp Anneli. Vi shoppade fina hängamplar och blommor som mormor skulle få. Svängde även förbi mediamarkt där Anneli köpte en ergorapido till sig själv. Vidare hem till mormor för att äta korv och fika. Samtidigt som vi kom, kom Nisse med familj. Hade en väldigt trött kille som vid fikat bara satt och tittade ut i luften och sa ingenting. Kom sedan till mig och sa mamma jag är trött, frågade då om vi skulle åka hem och det ville han. 

Eftersom han var så trött åkte Carola med i våran bil så hon kunde sitta bak och hålla A vaken, sen plockade bror upp henne hos oss och åkte hem för Jennifer hade match eller om det var träning. Nattade lilleman ganska så omgående när jag kom hem. Han fick både penicillin och host medicin innan han kryp ner under täcket. Hoppas att han slipper hosta för mycket i natt.

Nu ska jag surfa runt lite och sen slappa i soffan med sambon, så får vi se hur jag mår imorgon om jag kan gå till jobbet eller ej. Ha en skön torsdagskväll.

Kram på er

2 kommentarer:

  1. Hej svägerskan ! Har nu läst ditt blogginlägg Det var bra skrivet men nu undrar jag stilla Vart är kortet på "födelsedagsbarnet"??? kramiz svägerskan

    SvaraRadera
  2. Hej Anneli
    Om du kollar tidigare inlägg så hittar du bilden på födelsedagsbarnet.
    Kram

    SvaraRadera