onsdag 28 april 2010

Repris

Vi gjorde en repris idag på väg hem från dagis. Jag tänkte vi skulle gå förbi A:s farmor och fika men ack så jag bedrog mig, han ville promt gå till gamla lekplatsen. Så det gjorde vi. Här kommer bilder från dagen.






Har idag tagit bort en bit av häcken på våran framsida, så nu har vi nästan en egen kase på framsidan. Måste fixa så vi kan få iväg allt till den riktiga kasen. Har även halva äppelträdet kvar att klippa. Det finns så otroligt mycket som behöver göras i våran trädgård, men man får väl göra om lite varje år eftersom man kommer på hur man vill ha det. Och jag har ju aldrig haft trädgård förut så man lär sig väl med tiden hur vissa saker ska skötas.



Har haft en tvkväll här i min ensamhet. Har sett arga snickaren och greys anatomi.




3 kommentarer:

  1. Hihi, de är väl härliga när de har sina egna viljor? ;-) kram

    SvaraRadera
  2. SV: tack så mycket! Jag frös den utan glasyr men jag tror att man kan frysa med oxå, om man tar fram den så den får tina långsamt innan man äter den.
    Ser mysigt ut med lite lek i parken. Även med dåligt väder. Mina barn börjar friskna till, även om de hostar och snorar galet mycket, men tillräckligt för att slåss med varann och klättra på väggarna.
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  3. grattis till nya foppisar =)

    SvaraRadera