onsdag 21 april 2010

Slöisar

Hämtade upp lilleman med bilen idag, var så otroligt tråkigt väder. Vi kom ju ändå hem precis med bilen från stan. Var en glad liten kille som vi hämtade på dagis. Kom dock på att vi hade glömt att stöd handla så vi drog vidare till bälinge och köpte det viktigaste. Funderade på vad vi skulle hitta på till middag, hm vi var ju redan i bälinge så det fick bli en pizza från sebans på vägen hem, slöa jag vet.

Efter maten har sambo och barn segat i soffan medans jag har suttit vid datorn och sen städat köket. Det var min tur att natta lilleman ikväll, han är ju så otroligt trött på kvällarna nu för tiden så han har själv bestämt att det bara ska vara en saga, annars har vi alltid läst två böcker på kvällarna. Men orkar man inte så orkar man inte.

Önskar att vi fick tillbaka våren, snö vad är det för något, det vill vi ju inte ha förrän till nästa vinter. Jag som köpt en del sommarblommar, det var ju bara att ta in dom så nu hänger dom alla i groventrén tills vädret tillåter dom att få komma ut igen.

Önskar er alla en skön onsdagskväll. Kram på er

1 kommentar:

  1. Hej du svägerskan Nu sitter jag här,du vet var Jag bytte faktiskt med C.Hed för hon känner inte patienten och då sa jag att jag kan byta med henne Det var helt och hållet mitt förslag Ja vilket deprimerande väder vi har Vem har bestämt att det ska komma snö nu när vi vill ha 15 grader och strålande sol Hm Vi hörs när jag vaknat får se om du hunnit läsa den här kommentaren då Kramiz svägerskan

    SvaraRadera