onsdag 21 april 2010

Tråk väder

Nu har jag vakat av för denna gång. Men fy vilket tråkväder det är ute, blåser storm och är säkert kallt oxå. När jag har sovit hela dagarna (pga jobb) då har det minsan varit fint väder, är det inte lite typiskt så säg. 

Sitter här och hoppas på att jag vunnit ett par crocs, men sån tur har man väl inte. Jag får gå in och kolla igen när jag kommer hem för nu ska jag åka till bowlinghallen och äta lunch med sambon, vidare till Ikea och komplettera med lite mera golv (som stått stilla nu när vi varit sjuka) sen är det bara att hämta upp lilleman på dagis. Tyvärr blir det nog ingen sandlådelek idag som jag lovade med tanke på vädret så jag får hitta på något annat som han tycker är roligt istället.

Kram på er

1 kommentar:

  1. Fy för vädret i dag, snö, sol. hagel allt på en gång.Hoppas ni får en mysig dag ändå. Kram från oss

    SvaraRadera