onsdag 12 maj 2010

Lekdate 2



Idag hämtade jag lilleman lite tidigare för hans kompisar Victor och Matilda skulle komma hit och leka efter dagis. Jag gjorde ordning fruktsallad tills dom kom och till det åt vi glass, hur gott som helst och lite somrigt. Det var full fart på killarna, M var nyvaken så hon tog det lite lugnare. Vi satt ute ganska länge men sen ville V och M gå in och leka istället. A ville inte det men när dom andra gick in gjorde han oxå det. Så då vart det full rulle här inne istället och som vanligt när barn leker ser det sen ut som ett bombnedslag:-), så jag vet vad jag ska göra efter middagen. Men det är så roligt när dom har kul tycker jag. 

Nu har dom åkt hem och P och A håller på med middagen, idag blir oxfilé, rotfrukter i ugn, sallad och såser, mums så gott det ska bli. 

Hoppas att det blir lika fint väder imorgon för då har vi planer på att åka till stockholm och gå på skansen. 

1 kommentar:

  1. Hej!
    Du har varit med och tävlat om en mössa från Ida.p Design.

    Tävlingen är avslutad och vinnaren är dragen. Var det du?

    Ta gärna en titt på alla mina andra tävlingar som är ute med. Mycket fint finns att vinna.

    SvaraRadera