tisdag 11 maj 2010

Lekdate

Idag har jag ju naturligtvis sovit på dagen eftersom jag jobbade i natt. Hämtade lilleman strax före fyra och skulle då åka till Lottica och Leo för en lekdate, dom skulle även bjuda oss på middag så pojkarna skulle hinna leka lite längre än det brukar kunna bli när man träffas efter dagis. 

Vi kom väl dit strax efter fyra och A bara total vägrade att leka, han var för trött för det sa han och han var för trött för att titta på film. Ville absolut ingenting. Så han satt på en stol brevid mig och Leo gick omkring och grät för att han ville leka med A. Vi var där ända till halv åtta tror jag men det blev ingen lek alls. Jätte tråkigt tycker jag och det tyckte ju stackars Leo oxå. Hade ju varit skönt om det varit som dom två sista gångerna dom sågs att dom lekte jätte mycket och hade hur roligt som helst. Hoppas att det blir bättre nästa gång vi ses.

Men Lottica bjöd på god mat och kaffe och vi lyckades väl bubbla lite grann i alla fall, även om man inte kan prata på samma sätt när en treåring sitter och lyssnar på varje ord. 

Hoppas att ni haft en underbar dag idag. Kram på er

1 kommentar:

  1. De är klart det är min underbara faster ! du är för go som frågar ! :D <3 / Tett

    SvaraRadera