måndag 10 maj 2010

ÖT

Idag ringde telefonen och det var från jobbet. Naturligtvis vill dom att jag skulle jobba i natt, kollade med sambon om det var okej och det var det. Så ikväll är det övertid som gäller. Tyvärr har jag sovit uruselt i natt och jag kunde inte sova på förmiddagen heller men som tur är så är det ju bara en enkel natt.

Idag är det grått, kallt och blåsigt här hos oss. Vi gick ut hela familjen på en promenad och A ville gå till lekparken så det gjorde vi. När vi sedan kom hem ville han leka i sitt hus i trädgården. Jag försökte rensa bort bränneslor i häcken, dom hade hur stora rötter som helst och häcken har ju långa vassa taggar. Rensade bort en hink sen gav jag upp för denna gång. Måste skaffa mig något kraftigare att ha på mig så jag skyddar armarna men nässlorna ska bort. Någon som har ett tips kanske??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar