onsdag 19 maj 2010

shopping

Igår var jag en sväng in till stan Gränbycentrum, där jag mötte upp Anneli. Vi skulle titta på kläder för vi ska på bröllop den 29e maj. Helst vill jag ha en klänning men det är inte så lätt att hitta i min storlek, framför allt vill man ju ha en som är snygg och sitter bra. Så det lutar nog åt att det blir en tunika med antingen vita taijts eller trekvartsbyxor, vi får se. Vi tog även en fika på skuttunge, gott men onyttigt. 

Lilleman hade ju valt ut en tröja och två par byxor som han ville ha, som jag tänkte köpa. Tröjan fanns i hans storlek men dom matchande byxorna var slut och dom andra lyckades vi hitta ett par på lagret av, även om jag hade tänkt köpa en storlek större men dom får duga. Köpte även lite annat. Lilleman blev lite ledsen när hans bruna byxor inte fanns så jag lovade att jag skulle titta på ett annat lindex åt honom, gullungen.

Här kommer lite bilder från en del av det vi köpte på Lindex:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar