måndag 17 maj 2010

uppdatering

Söndag:

Sov några timmar efter nattens jobb, sen var det upp för att göra sig i ordning för vi skulle på 20års kalas (Rebecca fyllde 10 maj men då hon inte bor kvar i stan så fick vi vänta med att fira henne tills hon kom hit över helgen). Anneli hade bakat en jätte god björnbärscheesecake, mums. Vi var väl där några timmar. Vi hade med oss en trehjuling till Teddie oxå, får se vad han tycker om den.

Måndag: 

Varit en sväng till stan och shoppat nytto saker till trädgården, dyrt med trädgård. Bror med familj har varit här och ätit idag. Från början skulle bara han och sambon komma men det slutade med att hela familjen kom, trevligt. Slängde ihop lite thaimat, inte helt fel. Blev en del över som bror skulle ta med i matlåda men det tror jag att han glömde så den står väl kvar i kylen.

Det här var en snabbresumé av sista dagarna. Lilleman har sagt en hel del roliga saker denna helg men som vanligt är jag så dålig på att komma ihåg alla detaljer. Synd att jag inte bloggat varje dag för då skulle jag kanske ha fått ner allt. Men har verkligen inte haft tid och ork. Skulle vara bra för mig att skriva dagbok för jag har ett uselt minne. Är faktiskt ganska jobbigt att ha ett så dåligt närminne. Önskar att man kunde göra något som gjorde att man fick minnet tillbaka. Jaja nog ältat om detta. Hoppas ni har haft en skön dag och lika fint väder som vi har haft. 

Kram på er

1 kommentar:

  1. Ja, det är dyrt med trädgård. Ursäkta igen för att jag besvärade dig med bytet som jag tog tillbaka. Har haft dåligt samvete för det. Men mitt minne är inte heller så bra. Tur för almenackor. Du får ha det så bra. Kram Yvonne.

    SvaraRadera