fredag 4 juni 2010

Fredagkväll

Efter våran picknick på tomten blev det ett långt bad för A, jag vek och hängde tvätt medans (hade burit torkställningen till köket precis utanför badrumsdörren) och sen satte jag mig på golvet och surfade lite på den bärbara. Blev nästan en och en halv timme i badet, kul hade han. Efter det åt vi en fuskmiddag och tittade på timmy lamm innan det blev dags för kvällsrutinen. 

Nu sover han sen en stund tillbaka och jag har uppdaterat mig på fb och bloggar. Om en och en halvtimme kommer sambon hem, då har han jobbat klart för den här veckan. Han ska få en kall öl av mig när han kommer hem. 

Imorgon är planen bla att åka iväg med saker till tippen och sen är jag sugen på att åka in till stan och gå på tivoli med A, det skulle vara lite marknad oxå tror jag men vi får se vad mannen säger om det när han kommer hem. Finns ju en hel del som behöver fixas här hemma oxå, samtidigt vore det kul att göra något tillsammans för sen åker ju jag och A iväg till norge med mormor på söndag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar