lördag 12 juni 2010

kalas


Tula, svägerskans hund

Idag blev det inte mycket till sömn för lilleman var i sitt esse idag, kom in x antal ggr till mig när jag skulle sova. Tur att jag inte skulle jobba en natt till. Vid tolv tiden åkte dom ner på stan där jag senare hämtade upp dom för att åka till skölsta för att gratta svägerskan. Köpte med en orkideé med kruka, en annelipenna och så fick hon 10 liter grå färg, så nu kan hon måla om där hemma. Hoppas hon blev glad för det lilla. Drack kaffe och åt bulla, full fart var det även där på lilleman.

Åkte hem så sent så vi åt inte någon middag förrän halv åtta, helt tokigt blev det. Efter maten blev det cars och godis för lilleman innan det var dax att krypa ner i sängen. 

Har tillbringat kvällen framför dator och plockat lite. Nej nu ska jag umgås lite med mannen.

God natt och kram på er.

1 kommentar:

  1. Det var en härlig kväll men däremot lite mindre bra film. Vi såg den där kommessarie Späck. Inte så himla bra, men bjöd på några skratt :)

    kram

    SvaraRadera