söndag 13 juni 2010

Måndagslistan

Så var det måndag igen och jag gör även en måndagslista denna vecka. Tycker det är en jätte bra sak som Jennyn har startat. 


Idag måndag är jag glad för att

  • vi hade några underbara dagar i norge förra veckan
  • jag fick träffa en gammal bästa kompis till mig som jag inte sett på många år
  • jag fått en jätte fin klänning av min mor
  • både A och hunden skötte sig utmärkt på den långa resan till norge och hem igen
  • vi hade en mysig söndag, hela familjen var och spelade minigolf
  • A är så full i liv och bus just nu
  • vi ska på kalas på fredag
  • det är sommar (även om det är tråkväder just nu)


Gör en peppande måndagslista du med  och glöm inte lämna en kommentar här nere så kan jag gå in och läsa just din lista. Vill du dessutom läsa flera underbara måndagslistor så gå in på Jennyn

Önskar er en härlig dag. Kram på er


2 kommentarer:

  1. Detta blir bara mer komiskt :p Vi bodde på Purjogatan...Han gick på Ångelsta o sedan Årsta...o du?

    SvaraRadera
  2. nu blir jag ju riktigt nyfiken på klänningen:) visa gärna!! :)

    kramisar

    SvaraRadera